Kalendarz firmowy, jako dobra reklama

Tak naprawdę każda forma reklamy jest dobra. Ważne by reklama była wykonana przez profesjonalistę na dobrej jakości nośniku. Mamy tutaj na myśli ulotki, plakaty czy nawet kalendarzyki firmowe, o których teraz głośno się mówi, kiedy koniec roku zbliża się dużymi krokami. Wiadomo, że każda firma chciałaby się reklamować i promować w możliwie jak najwięcej miejscach i w możliwe jak najwięcej możliwościach.



Jednak ze względów finansowych to…

Jednak ze względów finansowych to nierealne. Dlatego sporo firm jednoosobowych i większych przedsiębiorstw zastanawia się czy zlecić druk kalendarzy firmowych. Otóż to dość istotna kwestia, gdyż klienci przyzwyczaili się do tego, że z końcem roku lub z początkiem nowego roku, otrzymują darmowe kalendarze. Mogą to być kalendarze kieszeniowe, ścienne, książkowe, biurkowe. Jeśli mówimy o darmowych kalendarzykach adresowanych dla klientów indywidualnych, najlepiej zlecić druk kalendarzy ściennych ewentualnie kieszeniowych. Z pewnością trzeba zadbać o estetykę kalendarzy, które powinny być ładne, powinni rzucać się w oczy, ale nie mogą być nachalne. Grafik powinien umiejętnie przenieść logo firmy, dane teleadresowe czy hasło reklamowe na kalendarz, tak by w świadomości klienta utrwaliła się dana firma.

Ulotki
Ulotki reklamowe
dostępne w kategorii Ulotki w cenie 0,66zł / szt.

Oczywiście druk kalendarzy firmowych należy…

Oczywiście druk kalendarzy firmowych należy zlecić dużo wcześniej, jeśli zależy wam na czasie i chcecie posiadać kalendarze w konkretnym czasie. Na pewno druk kalendarzy kieszeniowych zajmuje mniej czasu, aniżeli druk kalendarzy książkowych, które głównie adresowane są do pracowników biurowych.

Comments
  1. Ambroży |

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Aktualne kursy

Wykresy walut - 50 ostatnich notowań
USD - Dolar amerykański
Wykres kursu waluty USD

Najnowsze notowania

Indeksy GPW - 50 ostatnich notowań
WIG20 - Największe spółki GPW
Indeks WIG20 - Wykres